Voor de tewerkstelling: De samenwerking start met een bedrijfsbezoek waarin de samenwerkingsovereenkomst en werkpostfiche worden besproken. Deze documenten behandelen de modaliteiten van de samenwerking, zoals prijszetting, facturatie, toegelaten uitzendarbeid en arbeidsveiligheid. De samenwerking kan pas starten na ondertekening van de overeenkomst door beide partijen. Zorg ervoor dat de uitzendkracht een exemplaar van uw arbeidsreglement ontvangt en informeer uw verzekeringsmaatschappij over het werken met uitzendkrachten.
Tijdens de tewerkstelling: Contracten worden opgemaakt zoals aangegeven door de klant en de planning wordt bij voorkeur via mail doorgegeven. WERKERS stuurt bij elke opstart een raamovereenkomst per mail. Prestaties worden wekelijks opgevraagd via een link die u op vrijdagnamiddag ontvangt.
Na de tewerkstelling: Facturen worden wekelijks digitaal verstuurd na verwerking van de prestaties. Na betaling van de laatste factuur zijn er geen verdere zaken te regelen. WERKERS is verantwoordelijk voor alle administratieve zaken zoals dimona, loonadministratie, en uitbetaling.