Medewerker klantencontacten
Als lid van ons helpdeskteam ondersteun je onze klanten (veehouders, vervoerders en dierenartsen) voornamelijk via telefoon en mail.
Je analyseert vragen en problemen en lost deze op.
Je start dossiers op volgens de procedures die gelden binnen ons kwaliteitssysteem.
Je volgt de gemaakte afspraken met klanten verder op en werkt dossiers zelfstandig af.
Klachten of problemen zie je als kansen om onze dienstverlening te verbeteren.
Je ondersteunt je collega's.
Je hebt een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring, bij voorkeur in het domein van de landbouw (in het bijzonder veeteelt).
Je hebt een grondige kennis van relevante wetgeving of bent bereid deze te verwerven.
Je bent vertrouwd met het landbouwmilieu of hebt er een sterke interesse voor.
Je bent communicatievaardig en klantgericht.
Je bent een teamspeler.
Je bent actiegericht, resultaatgericht en besluitvaardig.
Je kan goed analytisch en probleemoplossend denken.
Je bent computervaardig.
Je bent stressbestendig.
Je bent een initiatiefnemer en enthousiast.
Kennis van het Frans is meegenomen, maar geen must.
Een uitdagende en gevarieerde functie.
Een goede work-life balance.
Je werkt binnen een organisatie met een maatschappelijk relevante opdracht.
Een marktconform salaris met diverse extralegale voordelen.
Het feestcomité verwent je op tijd en stond met een leuke activiteit.
Torhout